درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بیوگرافی راهول سودیر Rrahul Sudhir

    بیوگرافی راهول سودیر Rrahul Sudhir

  • کانال تلگرام مامور مخفی

    کانال تلگرام مامور مخفی "برای عشقم جان میدهم 2 "

  • خلاصه کامل قسمت 23 یک عشق یک جنون

    خلاصه کامل قسمت 23 یک عشق یک جنون

  • دانلود سریال هندی یک عشق یک جنون قسمت 57

    دانلود سریال هندی یک عشق یک جنون قسمت 57

  • خلاصه کامل قسمتهای 1 تا 22 یک عشق یک جنون

    خلاصه کامل قسمتهای 1 تا 22 یک عشق یک جنون

  • خلاصه کامل قسمت 225 سریال من عاشق تو هستم

    خلاصه کامل قسمت 225 سریال من عاشق تو هستم

  • دانلود سریال من عاشق تو هستم

    دانلود سریال من عاشق تو هستم

  • دانلود سریال جنون مایا Jonone Maya

    دانلود سریال جنون مایا Jonone Maya

  • عکس های جدید آرجون بیجلانی 2020

    عکس های جدید آرجون بیجلانی 2020

  • دانلود سریال برای عشقم جان میدهم Ishq Mein Marjawan

    دانلود سریال برای عشقم جان میدهم Ishq Mein Marjawan

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

بیوگرافی کامل تاپکی بازیگر سریال زبان عشق

بیوگرافی کامل تاپکی بازیگر سریال زبان عشق
 
بیوگرافی جیگیا سینگ Jigyasa Singh
 
در نقش تاپکی در سریال زبان عشق
 
::: بیوگرافی کامل رو در ادامه مطلب ببینید :::

نام : جیگیا سینگ
 
محل تولد : جیپور , هند
 
تاریخ تولد : 1994 ژوئن 25
 
سن : 22
 
دانشگاه : آموز پرورش دهلی
 
شغل : بازیگر نقش مکمل زن
 
سالهای فعالیت : 214 تا به اکنون
 
شناخته شده در سریال تاپکی
 
جیگیا سینگ در تلویزیون هند در سریال زبان عشق در نقش تاپکی شناخته شده.این سریال در شبکه کالرز تیوی در حال پخش است


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زندگی و حرفه :
 
در جیپور به دنیا آمده است.او ترکیب بازیگر خودش با تحصیل برای مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری در دهلی نو دانشگاه.
 
اولین سریال خودش رو با سریالی طاقت فرسا و سخت شروع کردپخش شده از شبکه زی Maruhara.اسم سریال Gaon Bada (گاون بادا)در نقش آلیا بود.بازیگر نقش مرد مانیش Goplari بوده.
 
سینگ در حال حاضر در سریال زبان عشق در نقش تاپکی بوده درحال پخش شبکه کالرز .
 
فصل چهارم از Gumrah در کانال وی v.در سال 2015 ظاهر شد.
 
یک آلبومی موسقی نیز به نام ( دانلود Dil  صرف ) دارد.
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
سریال های که تا بحال داشته :
 
سریال Chorre Tere Gaon Bada pyaara پخش شده از شبکه زی Maruhara. در نقش Alia ( آلیا )
 
سریال  Thapki pyar ki
  پخش از شبکه کالرز  Colrs . در نقش Thap ki ( تاپکی )
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
سینگ ظاهری در برنامه تلویزیونی داشت :
 
2014 : از Gumrah فصل در قسمت 1
 
2015 : کمدی شب با Kapil به عنوان خودش برای سریال زبان عشق
 
تبلیغات :
 
2015 : بیگ باس 9 به عنوان خودش ( مهمان بود )
 
2015 : کمدی شب به عنوان خودش ( مهمان بود)
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
جوایز:
 
جیگیا سینگ برای بهترین تازه کار در سریال زبان عشق به عنوان تاپکی در رنگ نامزده دریافت جایزه بود.(طلایی گلبرگ جوایزه2016 زی جایزه طلا شد )
 
دوستان این بیوگرافی توسط خودم شخصا نوشته و ترجمه شده کپی ممنوع


 برای دریافت ویدیو های این سریال لطفا کلیک کنید


دوستان برای دریافت ویدیو ها لطفا به تلگرام کانال سایت برین
روی عکس زیر کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : سه شنبه 05 مرداد 1395
  • بازدید : 50084 مشاهده
  • توسط Elahe تاریخ 1399/11/08 ساعت 14:59
    وب سایت کاربر
    من خیلی جیگیاسا رو دوست دارم اگه میشد شمارشو بزاررید ممنون میشم من طرفدار جیگیاسا هستم خیلی هم دوسش دارم💋💋♥
  • توسط حدیث تاریخ 1399/08/04 ساعت 18:11
    وب سایت کاربر
    خوب بود ولی تنها مشکلی که داشت این بود که در باره آن ها خیلی کم مطلب گذاشته بودین و اینکه چرا بیشتر در مورد تاپکی نوشته بودین؟!

  • توسط ریحانه تاریخ 1396/04/27 ساعت 18:36
    وب سایت کاربر
    خیلی ازتون ممنونم لطف کنید قسمت های قبل تر رو هم بزاری ممنون میشم اگهقسمت های 320 و325 و340 روهم بزارید باتشکر از سایتتون
    شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
  • توسط ساغر فرض مهدی تاریخ 1396/03/16 ساعت 22:54
    وب سایت کاربر
    سلام : خسته نباشید نظرمن این بود .من همیشه پیش تاپکی هستم .جیگیا سینگ

    من طرفدار تاپکی هستم . ساغرفرض مهدی
  • توسط مهدیس تاریخ 1396/02/15 ساعت 0:09
    وب سایت کاربر
    چرا تارو را چند وقت از سریال اخراج کرده بودند؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
    پاسخ : نقشش بسیار منفی شده بود
  • توسط نگار تاریخ 1396/02/08 ساعت 15:16
    وب سایت کاربر
    میشه همسر واقعی ویهان روبزیرید

  • توسط مژی تاریخ 1396/01/07 ساعت 1:16
    وب سایت کاربر
    تاپکی در سریال پرواز هم بازی کرده به همون اسم تاپکی و با لکنت هم حرف میزنه. شبکه جم بالیوود پخش میکنه. ولی توی بیوگرافی اسمی از این سریال نبرده شده. میخواستم بدونم جریانش چیه؟؟
  • توسط مهمان تاریخ 1395/12/25 ساعت 21:14
    وب سایت کاربر
    میشه خلاصه سریال پرواز رو هم بزارین لطفاشکلکشکلکشکلک
  • توسط ashegh تاریخ 1395/10/22 ساعت 17:13
    وب سایت کاربر
    ااخ جووووون حداقل تاپکی شوهر نداره وووویییی
    شکلکشکلکشکلکشکلک
  • توسط sanazshojaei تاریخ 1395/10/19 ساعت 9:47
    وب سایت کاربر
    درود
    ایا حقیقت داره تاپکی 2سال نامزد تارو بوده و بخاطر بازی رودر رو با بیهان خاطر سکنسای رومانتیکشون نامزدیشون بهم خورده و الان با بیهان دوستن
    میشه جواب عرشیا رو بدید لطفا به نظرم سوالش جالب بوده به نظر که این طور میاد از عکسهاشون که میذارن تو اینستاگرام و پستاشون که این موضوع قابل رویت هست اما اگه مدیراطلاع دقیق تری داره لطفا بذاره
کد امنیتی رفرش