درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بیوگرافی راهول سودیر Rrahul Sudhir

    بیوگرافی راهول سودیر Rrahul Sudhir

  • کانال تلگرام مامور مخفی

    کانال تلگرام مامور مخفی "برای عشقم جان میدهم 2 "

  • خلاصه کامل قسمت 23 یک عشق یک جنون

    خلاصه کامل قسمت 23 یک عشق یک جنون

  • دانلود سریال هندی یک عشق یک جنون قسمت 57

    دانلود سریال هندی یک عشق یک جنون قسمت 57

  • خلاصه کامل قسمتهای 1 تا 22 یک عشق یک جنون

    خلاصه کامل قسمتهای 1 تا 22 یک عشق یک جنون

  • خلاصه کامل قسمت 225 سریال من عاشق تو هستم

    خلاصه کامل قسمت 225 سریال من عاشق تو هستم

  • دانلود سریال من عاشق تو هستم

    دانلود سریال من عاشق تو هستم

  • دانلود سریال جنون مایا Jonone Maya

    دانلود سریال جنون مایا Jonone Maya

  • عکس های جدید آرجون بیجلانی 2020

    عکس های جدید آرجون بیجلانی 2020

  • دانلود سریال برای عشقم جان میدهم Ishq Mein Marjawan

    دانلود سریال برای عشقم جان میدهم Ishq Mein Marjawan

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

خلاصه قسمت 367 زبان عشق پارت دوم (ماجرای شربت تاپکی)

خلاصه قسمت 367 زبان عشق پارت دوم (ماجرای شربت تاپکی)
 
خلاصه قسمت 367 زبان عشق همراه با ویدیو
 
خلاصه سریال زبان عشق اختصاصی از هندیا

برای دیدن خلاصه لطفا به ادامه مطلب مذاجعه کنید

خلاصه قسمت 367 زبان عشق همراه با ویدیو

ادامه ماجرا اونجایی هست که تاپکی و مادر بزرگ میرن و تارو وارود اتاق تاپکی میشه و ویهان هم زیر تخته.تارو شربت رو میگیره توی دستاش و توی اون دارو میریزه و ویهان هم این صحنه رو میبینه و خیلی شوکه میشه .همه توی سالن هستن و اماده مراسم که تارو میاد و به تاپکی میگه که شربت رو بخوره و اونم شربت رو میگیره ولی ویهان میاد و میگه نه و میگه که تارو تو اینو بخور و ...تارور هم قبول میکنه و (سلامتی عروسی ویهان ) و اونو میخوره و ویهان هم خیالش راحت میشه و تارو هم میره توی اتاق و حالش بد میشه (حقشه)ماجرای هنابدون و پیدا کردن دست ویهان هم هست 
خلاصه بعدی مربوط به پیدا کردن اسم ویهان هست .
اختصاصی از هندیا.ستاره هندی
 
نوشته مترجم کلثوم کپی برداری ممنوع حتی با ذکر منبع
 

برای دانلود ویدیو لطفا به کانال تلگرام با مراجعه کنید

  • تاریخ ارسال : شنبه 12 تیر 1395
  • بازدید : 4934 مشاهده
کد امنیتی رفرش